måndag 9 juni 2008

Saker blir inte alltid som man tänkt....

Helgen har bjudit på överraskningar och riktigt trevliga dejter!

I fredags var vi och hjälpte pappa att flytta en ställning (de håller på att måla om huset), men det blev inte att måla nåt. Han var nog tacksam att vi kom förbi en sväng! Han är den bästa, min pappa!

Vid 11 på lördagen så anlände jag till Kallax, eller Luleå Airport som det så fint heter numer, för en lunch med Nathalie. Butiken ser ut som den gjorde när jag slutade, bara lite tommare i hyllorna och en shitload med hänglås och adaptrar! Haha! :D
Vi käkade iaf lunch och där vid 14.30 åkte vi in till stan en sväng. Jag införskaffade sockar och en axelbandslös bh så jag kan ha en massa tubtoppar i sommar. Insåg nämligen att jag inte kan ha vanliga linnen ute i solen då man får vita ränder efter såna, och då jag ska ha en axelbandslös klänning på bröllopet så funkar det inte med ränder. Så det så. :)

På kvällen slappade vi bara... Det var skönt.

Söndag så fick lilla ligisten (även kallad Rejsa) åka med husse till jobbet så matte fick sova. Hade sovit kasst under natten och sov ett par timmar till när de åkt, utan problem. Riktigt jäkla skönt.
På väg till T, så levererade jag ett gratulationskort till J som hon beställt. Hos T var det riktigt najs, vi surrade och käkade lunch. Behövde verkligen "surret"..... Ska bli spännande att se vad det blir för en krabat som tittar ut där i slutet av juli! :)

Ne, nu har ligisten käkat frulle så det är väl dags för en liten vila - vilket innebär vila för matte också! :D

1 kommentar:

Nathalie sa...

ååh, en uppdatering! :)