...Wisteria Lane! Hahaa! Nee, skämt åsido - men flyttar gör vi! :D Vi har sagt upp den här lägenheten och fått lägenheten vi var och tittade på förra veckan. Kommer att bli sååååå najs! :D Jag hoppas innerligt att någon vill flytta in här tidigare eftersom den nya läggan står tom och bara väntar på oss.... :)
Fredag imorrn och jag är stressad. Imorrn eftermiddag är det massor som ska hinnas med inför firandet på lördagen..... Ska få hjälp av Åsa att förbereda lite, det behövs verkligen! :)
Och till de det berör: Ödet har oftast en bra plan för oss, gläds åt det - allt kommer att gå jättebra! :P