Nu har jag avverkat de första två praktikdagarn av tio totalt. Det har varit två helt fantastiska dagar alltså! Vilket ställe! :D Känns verkligen bra att Z kommer att börja där till hösten, helt klart. :)
Ikweel är det fredagsmys med Kollektivet som vanligt, blir himla najs! Känns som att det var längesen vi träffades allihopa, fastän det nog säkert inte är så.... :P Pizza och surr blir det, bortsett från Åsa och Martin som skulle vara nyttiga och käka sallad. Svikare. ;) höhö!
Imorrn blir det eventuellt BBQ med lillSjöbergsfamiljen, om vädret tillåter. :) Blir mysigt!
Nu ska jag softa lite innan vi ska dra oss mot andra sidan älven!
Trevlig helg!
 |
Finaste lillkillen!
|