Visar inlägg med etikett ikea. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ikea. Visa alla inlägg

torsdag 13 maj 2010

De här är ganska fina....

Antingen de här i vitt.....







...eller de här i svart.


fredag 7 maj 2010

Ikea + jag = sant

Det är faktiskt så det är. På gott och ont. Jag pratade häromdagen, när jag jobbade, med en av instruktörerna på jobbet om inredning när han säger att han hatar Ikea! Först blev jag lite chockad av att höra någon ens säga så, men sen förstod jag honom lite bättre. Han är tydligen en sån där kreativ kille som vill ha unika möbler som inte alla andra har - såklart att Ikea inte är något för honom då! Han gör många av sina egna möbler själv - det är lite kul, kan jag tycka. Jag är ju, som alla vet, ett big fan av Ikea just för att de har ganska clean:a möbler till rätt kurs. När man är som jag och lätt blir uttråkad så är Ikea bra skit, då har man råd att förändra grejer lite nu och då. Det gillar jag! :P
Ibland kan jag önska att jag vore en sån där "möbel-gourmet", men det skulle då inte heller vara "jag". Jag är ganska simpel som person, trots mina principer som jag lever efter, och jag tror att ens hem speglar ganska bra vem man är. Vad tror ni?

onsdag 7 januari 2009

Till salu!

Säljer nu vårat LACK-bord i ekfaner - 250 spänn! (Nypris 379:-)
Hojta till om du vill köpa det! Finns att hämta omgående! :)