torsdag 15 april 2010

We´re leaving....

...Wisteria Lane! Hahaa! Nee, skämt åsido - men flyttar gör vi! :D Vi har sagt upp den här lägenheten och fått lägenheten vi var och tittade på förra veckan. Kommer att bli sååååå najs! :D  Jag hoppas innerligt att någon vill flytta in här tidigare eftersom den nya läggan står tom och bara väntar på oss.... :)

Fredag imorrn och jag är stressad. Imorrn eftermiddag är det massor som ska hinnas med inför firandet på lördagen..... Ska få hjälp av Åsa att förbereda lite, det behövs verkligen! :)

Och till de det berör: Ödet har oftast en bra plan för oss, gläds åt det - allt kommer att gå jättebra! :P

7 kommentarer:

CK sa...

Vad kul för er!! Jag e så glad! Vet hur mycket du längtar till hus men en nyrenoverad lägenhet får duga till dess :)
Jag skulle vilja erbjuda min hjälp till festen på lördag men jag jobbar.. suck!! till och med söndag... bigger suck! Men du har säkert koll på det mesta.. KRAM!

Erika sa...

Det är luugnt! Det viktigaste är att ni kommer! :D

Unknown sa...

som C sa i bväntan på hus kanske det här är en super bra lösning att bli stads råtta med en fräsch fin lägga !! och du vet ju att det innebär IKEA oxå he he jag tror inte det blir nåt problem att bli av med läggan de är väl ganska populära på djupviken ?

och jag måste vara känslig för nu kom tårarna igen och ödet kanske inte är så hemskt ändå !
kram

Hannah sa...

Gud vad roligt! Grattis till läggan!

CK sa...

Nu fattar jag det där med ödet.. att man ska alltid vara så seeeeeeeeeeeeg!! hehe.. men håller med dig till fulloooooo!

Eva R sa...

Ha det nu så otroligt bra och roligt på din fest ikväll!! Grattis i massor från mig! *kram* / Eva i ökx

Malla sa...

Härligt! grattis på födelsedagen så här lite sent I guess och grattis till läggan! :D