Visar inlägg med etikett sommar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sommar. Visa alla inlägg

fredag 8 juli 2011

Lite blandade bilder - sommar

Jag och gubben på bio!

På hotellrummet i Sthlm

Coolingen!

Sötunge!

Badar i den stoooora poolen... :P

Plask plask!

tisdag 17 augusti 2010

Sista dagen på stranden?

Wille
Badbollen
Wilma
Wilma och badbollen
Fru Karlsson håller koll
Gubben
Sebbe
Syskonen Karlsson poserar