söndag 16 mars 2008

En riktig flängardag.....

Planen var att bara dö i soffan heeeeela dagen... Men det gick inte så där himla bra. Eller jo, ett par timmar - sen höll jag på att avlida av tristess!

Så då åkte jag till L´s nya lägenhet (vilket jag skulle ha gjort för lääänge sen) och surrade en stund och gick husesyn. Den kommer att bli så grymt mysig efter att all färg och alla tapeter är på plats! Nästan lite avis på henne som får göra fint från scratch.... Jag tror att vi kommer att måsta förlägga våra tjejkvällar på Parkgatan här framöver. ;)

Sen åkte jag förbi hos Tess och det första jag ser är magen!! Den har tvär-ploppat ut och är jääääättefiiin! :D Du klär i att vara gravid, vännen!
Jag bara myser när vi sitter och pratar graviditet och bäbisar - det är så befriande på nåt sätt. Märkligt nog. Har fått höra att det ibland kan kännas svårt att prata om sånt med mig då vi haft lite otur på våran bäbis-front, och det förstår jag. Men jag känner inte så, jag älskar att prata om sånt!

Efter att ha hälsat på Tess och magen så åkte jag och shoppade lite på Kvantum. Jag hade ingen lista så det var ingen logik i mina inköp insåg jag när jag kom hem.... :D Men middag blev det till slut iaf - hemmagjord pizza. Det funkade.

Imorrn är det jobb igen - är riktigt taggad! Har en massa möten på gång och det ska bli sjukt kul att komma ut och träffa potentiella kunder istället för att bara prata med dem i telefonen.

Ne, nu ska jag söka reda på kudden och vila ögonen lite...

Jå.

Inga kommentarer: