måndag 24 mars 2008

Träffat påskharen?



Det har inte jag.... Tyvärr. Men jag fick godis ändå... hehe.


Gubben jobbade till 09 i fredags så vi åkte upp till stugan där vid 10. Snöade en hel del på vägen upp och det var oplogat, men till slut kom vi fram. Kände redan när jag klev ur bilen att lugnet kom över mig.... Det har en tendens att bli så när vi åker dit, tror att det kan bero på att det inte finns några "måsten" där. Sånt är skönt att slippa emellanåt....
Vi har haft en jättehärlig helg, trots att vi vaknat före tuppen på morgnarna. Det har väl kanske tagit på humöret lite att vara 14 stycken i en stuga i flera dagar, men på det stora hela har det varit riktigt härligt!
Helgens coolaste har iaf varit MrH som är 3 år och sprungit omkring med skoterhjälmen och glajjorna inomhus och "burkat"... Hahaa. Skön liten kille! :) MrE´s lillebror är inte heller helt tråkig - trots att jag och syrran satt och höll i varandra krampaktigt i skoterpulkan när vi nästan höll på att tippa så satt MrA och lät "örrrrnörrrrnörrrn" och var helnöjd! Vad säger man..? ;)







Idag har jag varit på 1-årskalas för kompisens lilltjej. Vet att det låter lite "gammelsmöcko" att säga det, men fasen så fort tiden går! Hon var ju nyss nyfödd juh! Nu går hon och har börjat prata lite så man nästan förstår vad hon vill - typ "voffvoff", "tatt" och sånt... :)
De passade på att fira pappan i huset också då han fyller år om några dar, så det blev rätt så folkat hemma hos dem.
Jag har börjat få lite problem när det kommer till stora folksamlingar - får nästan panikångest.. Helt sjukt. Får svårt att andas och vill bara ut därifrån.... Undrar vad det beror på. Har ju inte haft så här när jag var yngre utan det är nåt som kommit de senaste åren. Hmmm...
Jaja. Det löser sig säkert.

Ska iaf tillbaka till kalasplatsen lite senare och slappa en stund då hennes gubbe skulle bort och min gubbe jobbar natt.... Surra lite är alltid kul! :)

Inga kommentarer: