onsdag 14 maj 2008

En och en halv evighet sen....

Jag har tydligen råkat ut för Bloggmask enligt min vän Nathalie - så nu måste jag skärpa mig! Så här slapp kan man ju inte vara!

Nytt på fronten då?

Jag är numer arbetssökande igen, men jag hänger inte läpp för det - tror att det var en bra grej. Jag känner mig redan som en helt ny människa med nya krafter och ett sju resor bättre humör! Nu är jag mig själv igen. Helt fantastiskt! Har lite planer för framtiden, men jag håller dem för mig själv så länge..... ;)

Sen är det tillökning i familjen på g - dock inte av en tvåbent rosa tingest, utan en fyrbent, lurvig krokodil! Jepp, det kommer äntligen en liten voppeloppa hem till oss! Jeeejjj! Som vi längtar! Den 26 maj hämtar vi hem henne... Då kommer det en massa pics!

Det får räcka for now.... Det är en dag imorrn också. ;)

Inga kommentarer: