Visar inlägg med etikett ToDo. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ToDo. Visa alla inlägg

tisdag 25 januari 2011

Dagen D idag då

Idag är Junior beräknad att komma ut. Synd bara att det är han själv som bestämmer när det är dags och inte jag liksom.... Tycker att det känns en smula fel att han redan vid den här åldern ska kunna komma och bestämma såna viktiga saker. :p
Jaja, vi får väl se hur pass väluppfostrad han är helt enkelt - han har ju hela dagen på sig att bevisa det tänker jag.

Vi har en skadeskjuten fågel (eller man kanske kallar det vingbruten?) som huserar i våran soffa. Det tycker jag är najs. Inte att den är skadeskjuten då såkart, utan för att den känner sig hemma här.

Idag ska jag/vi haka på mamman en liten sväng på stan då hon skulle kolla på nån ny lampa eller nu vad det var. Själv ska jag jaga reda på den perfekta mascaran! Ska kolla upp alla jag fått tips på och se hur de ser ut - tack för hjälpen, jag rapporterar senare vad det blev för modell. :)

Jo, och så blir det att lägga in räkningarna så det är gjort om Junior väljer att vara väluppfostrad, samt att storhandla. Det blir bra det. :)

Nu: fortsätta sova efter dagens första frulle...
Published with Blogger-droid v1.6.5