tisdag 25 januari 2011

Dagen D idag då

Idag är Junior beräknad att komma ut. Synd bara att det är han själv som bestämmer när det är dags och inte jag liksom.... Tycker att det känns en smula fel att han redan vid den här åldern ska kunna komma och bestämma såna viktiga saker. :p
Jaja, vi får väl se hur pass väluppfostrad han är helt enkelt - han har ju hela dagen på sig att bevisa det tänker jag.

Vi har en skadeskjuten fågel (eller man kanske kallar det vingbruten?) som huserar i våran soffa. Det tycker jag är najs. Inte att den är skadeskjuten då såkart, utan för att den känner sig hemma här.

Idag ska jag/vi haka på mamman en liten sväng på stan då hon skulle kolla på nån ny lampa eller nu vad det var. Själv ska jag jaga reda på den perfekta mascaran! Ska kolla upp alla jag fått tips på och se hur de ser ut - tack för hjälpen, jag rapporterar senare vad det blev för modell. :)

Jo, och så blir det att lägga in räkningarna så det är gjort om Junior väljer att vara väluppfostrad, samt att storhandla. Det blir bra det. :)

Nu: fortsätta sova efter dagens första frulle...
Published with Blogger-droid v1.6.5

5 kommentarer:

caroline sa...

åhhh vad spännande.... hoppas att du hittar en bra mascara... jag använder YSL , kommer inte på vad den heter men den är grym och finns på parelle gå dit så får du säkert hjälp.
25:e är ett bra datum att födas på!
Jag är född 25:e Juli, Stella 25 :e November och Noelle 25:e Februari!

kram kram

Mallan sa...

Nu måste han komma snart, jag är så jäkla nyfiken på hur plutten ser ut! Du måste ju givetvis messa oss då du åker in! (;

Anna Markstedt sa...

Det är bra håll dig sysselsatt idag, rör mycket på dig. Kanske junior visar sin bästa sida idag då!
Vi väntar med spänning!!!!

Hanna sa...

Ja, dom små livet har liiite för mycket makt redan från start! :) 4 dagar över tiden var helt okej tyckte jag, då hann jag bli ännu lite mer nyfiken och motiverad till att klämma ut henne ;) Jag hoppas att du får må bra nu den sista tiden tills den lilla killen känner sig redo att möta världen :) Vem vet, imorgon kanske du får vakna till din första dag som mamma ;)

Emma sa...

Hoppas han kommer idag, eller iaf att du inte behöver gå över tiden så länge! :)