Det är verkligen skillnad på vilken tid man har över till sånt nu när man har barn. Iaf så här i början när det i pincip går ut på att amma, byta blöjor, torka lite kräk och så försöka hinna äta och vila mellan allt det där.... Gissar att allt blir lite lättare när man kommit in i någon form av rutin och vardag. I hope. :P
Dagen idag blir därför lite spännande då vi ska på dop, det blir nämligen det första äventyret som inte går till någons hem... Hoppas att Zack kommer att vara en nöjd pöjk, annars blir det så svettigt för mamman och pappan som inte är helt skillade ännu. ;)
Nä, nu ska jag göra ett försök till att sova lite till och ladda inför dagen! :)
Published with Blogger-droid v1.6.7