Visar inlägg med etikett nyår. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett nyår. Visa alla inlägg

torsdag 1 januari 2009

Jul och nyår i bilder

Mamma kan konsten att dekorera vad som helst... hihi. Sötmamman! :) (juldagen)

Brorsan och Mallan - de bästa! (juldagen)


Nyår spenderades i Bersika hos Martin och Carmen - hur trevligt som helst!

Kaxiga Zelda

Wilma och Zelda - sötisar!

Zelda - får man vara så här söt?

Before

Doris fick sig en och annan omgång av Kaxiga Zelda

Sällskapet! :)

After

Mästerfotografen in action

Jimmy blev less och dekorerade om hos familjen Karlsson med rödvinssås... Eller? ;)

Grabbarna Grus helt borta i tv-spelets värld! Coolingar!

Jag och Rejsa-Bus firar tolvslaget i soffan