Visar inlägg med etikett
nyår
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
nyår
.
Visa alla inlägg
torsdag 1 januari 2009
Jul och nyår i bilder
Mamma kan konsten att dekorera vad som helst... hihi. Sötmamman! :) (juldagen)
Brorsan och Mallan - de bästa! (juldagen)
Nyår spenderades i Bersika hos Martin och Carmen - hur trevligt som helst!
Kaxiga Zelda
Wilma och Zelda - sötisar!
Zelda - får man vara så här söt?
Before
Doris fick sig en och annan omgång av Kaxiga Zelda
Sällskapet! :)
After
Mästerfotografen in action
Jimmy blev less och dekorerade om hos familjen Karlsson med rödvinssås... Eller? ;)
Grabbarna Grus helt borta i tv-spelets värld! Coolingar!
Jag och Rejsa-Bus firar tolvslaget i soffan
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)