Spontantrippen in på Colorama igår slutade så här: (bilden med vita väggar är som det såg ut före tapetseringen)
torsdag 16 augusti 2012
måndag 13 augusti 2012
Sova, sova, säng, säng, säng...
Tidigare har vi ju haft det lite kämpigt med läggningarna av Z, men ändå tröstat oss med att det säkert löser sig framöver nångång. Och so it did! :D Senaste veckan har han somnat själv i sin egen säng utan problem! Så jäkla skönt, för oss alla! :) Lugnare och mindre stressigt för honom och mindre frustrerande för oss. Love it! :D
söndag 12 augusti 2012
Det tar sig!
Både badrummet och köket har ju varit oavslutade projekt, men idag tog vi ett steg närmare att avsluta i badrummet iaf. Vi fick äntligen upp belysning ovanför spegeln och slipper se de där jäkla kablarna hänga där bredvid! Najs! Nu ska bara duschen bytas ut, men det kanske vi tar nästa sommar. :)
Skooogen
Igår spontanåkte vi till familjen Grönlunds nya sommarställe som låg någonstans i skogarna bortanför Älvsbyn. :) Jättefin stuga som med lite färg på väggarna inne kommer att bli ännu finare! Supermysig kväll med BBQ och underhållande av kidsen. Fler såna kvällar, tack! :)
tisdag 7 augusti 2012
Ibland händer det faktiskt....
....att jag tar mig till gymmet! :P Ska bara se till att det blir liiite oftare här framöver, det är som balsam gör själen. :)
måndag 6 augusti 2012
lördag 4 augusti 2012
Horoskop?
Jag har som inte ens reflekterat över vad Z är för stjärntecken så idag kollade jag upp det, bara en enkel Googling så jag vet inte hur seriös sidan jag hittade beskrivningen är. Beskrivningen för Vattumannen lyder:
"Vattumannen, vattenmannen eller vattenbäraren är tänkarens tecken. Stolt, målmedveten och lojal mot sina vänner. Vattumannen är vänlig, utåtriktad och extremt oberoende, de håller sig inte bundna länge. Deras starka vilja och åsikter kan övergå i en tjurskallighet om någon går för hårt på. Oavsett detta så är de väldigt trogna och stöttande om de hamnat i rätt relation. Även om de kan komma att utveckla en djup relation så behöver de hålla på sitt privatliv och på sin självständighet. Vattumannen är uppfinningsrik och originell, de kan även vara oberäkneliga, trotsiga men samtidigt hjälpsamma."
Skrattade lite för mig själv när jag läste då skrämmande mycket av denna text stämmer klockrent in på Z och hans personlighet. Lite kul ändå! :P
"Vattumannen, vattenmannen eller vattenbäraren är tänkarens tecken. Stolt, målmedveten och lojal mot sina vänner. Vattumannen är vänlig, utåtriktad och extremt oberoende, de håller sig inte bundna länge. Deras starka vilja och åsikter kan övergå i en tjurskallighet om någon går för hårt på. Oavsett detta så är de väldigt trogna och stöttande om de hamnat i rätt relation. Även om de kan komma att utveckla en djup relation så behöver de hålla på sitt privatliv och på sin självständighet. Vattumannen är uppfinningsrik och originell, de kan även vara oberäkneliga, trotsiga men samtidigt hjälpsamma."
Skrattade lite för mig själv när jag läste då skrämmande mycket av denna text stämmer klockrent in på Z och hans personlighet. Lite kul ändå! :P
fredag 3 augusti 2012
Fredag igen
Jag tycker att veckorna bara består av måndagar och fredagar, resten vette fasen vart de tar vägen... Nån som vet?
Har haft ett par veckor med galet dålig/lite sömn så jag är helt knäckt... :S Hade varit najs att komma ikapp lite. Jag vet inte ens varför jag sover dåligt, jag önskar att jag visste så att jag kunde fixa det. Det vore nåt.
Imorrn åker vi på roadtrip till Happis med mamman, det blir kul! Var ändå ett tag sen jag var dit sist. Vi ska inte ha nåt särskilt, mest bara kul att se nåt annat än den här stan. :D
Har haft ett par veckor med galet dålig/lite sömn så jag är helt knäckt... :S Hade varit najs att komma ikapp lite. Jag vet inte ens varför jag sover dåligt, jag önskar att jag visste så att jag kunde fixa det. Det vore nåt.
Imorrn åker vi på roadtrip till Happis med mamman, det blir kul! Var ändå ett tag sen jag var dit sist. Vi ska inte ha nåt särskilt, mest bara kul att se nåt annat än den här stan. :D
onsdag 1 augusti 2012
Helgen
I fredags så hyrde jag (gubben var tyvärr och jobbade i Jäckvikk) bort barnet till hans morfar och bonusmormor och åkte till Grindgatan för lite PDOL-partaj! Som jag misstänkte så hade vi superkul och jag blev positivt överraskad av The Hives. Jag lyssnade lite på dem någon dag innan fredagen men blev inte alls så imponerad... Meeen, det visade sig att live så är de helt grymma! Vilket ös och vilket engagemang liksom! Love it! :)
Kvällen var snudd på klockren, bara gubben som saknades. <3 class="separator" p="p" style="clear: both; text-align: left;">Något som jag tycker att trist med PDOL numer, det är att Kitteltältet är så jäkla stort - alla är ju där och man träffar ingen ute på området liksom. Jättetrist kan jag tycka... 3>
Som sagt, annars en nästan en perfekt kväll! :D
![]() |
| Partajredo! |
![]() |
| Den klassiska festbilden! :P |
![]() |
| The Hives - grymma! |
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


















