onsdag 1 augusti 2012

Helgen

I fredags så hyrde jag (gubben var tyvärr och jobbade i Jäckvikk) bort barnet till hans morfar och bonusmormor och åkte till Grindgatan för lite PDOL-partaj! Som jag misstänkte så hade vi superkul och jag blev positivt överraskad av The Hives. Jag lyssnade lite på dem någon dag innan fredagen men blev inte alls så imponerad... Meeen, det visade sig att live så är de helt grymma! Vilket ös och vilket engagemang liksom! Love it! :) 
Kvällen var snudd på klockren, bara gubben som saknades. <3 class="separator" p="p" style="clear: both; text-align: left;">Något som jag tycker att trist med PDOL numer, det är att Kitteltältet är så jäkla stort - alla är ju där och man träffar ingen ute på området liksom. Jättetrist kan jag tycka...
Som sagt, annars en nästan en perfekt kväll! :D

Partajredo!

Den klassiska festbilden! :P
The Hives - grymma!

Inga kommentarer: