lördag 4 augusti 2012

Horoskop?

Jag har som inte ens reflekterat över vad Z är för stjärntecken så idag kollade jag upp det, bara en enkel Googling så jag vet inte hur seriös sidan jag hittade beskrivningen är. Beskrivningen för Vattumannen lyder:
"Vattumannen, vattenmannen eller vattenbäraren är tänkarens tecken. Stolt, målmedveten och lojal mot sina vänner. Vattumannen är vänlig, utåtriktad och extremt oberoende, de håller sig inte bundna länge. Deras starka vilja och åsikter kan övergå i en tjurskallighet om någon går för hårt på. Oavsett detta så är de väldigt trogna och stöttande om de hamnat i rätt relation. Även om de kan komma att utveckla en djup relation så behöver de hålla på sitt privatliv och på sin självständighet. Vattumannen är uppfinningsrik och originell, de kan även vara oberäkneliga, trotsiga men samtidigt hjälpsamma."

Skrattade lite för mig själv när jag läste då skrämmande mycket av denna text stämmer klockrent in på Z och hans personlighet. Lite kul ändå! :P

3 kommentarer:

Lotta sa...

Mycket ser jag stämmer in på mig oxå....

Lotta sa...

Kanske skulle tillägga att jag är vattuman jag oxå =)

Hanna sa...

Himla kul! Ska kolla in vad Astrids stjärntecken säger.. :)