Ja, så då var det helg igen.
Så vad händer i helgen då? Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt... Imorrn ska vi på Halloweenfest nere på Grindgatan, blir en lugn kväll då jag inte är helt frisk och så har vi ju Rejsa-Bus att se till. Blir nog bra - får tanka de andra istället! ;)
Grattis till Tess syster M och hennes T till lilla Maya! :D
Vad mer? Hmm... Har ingen som helst fantasi till någon blogg idag. Tror att jag ska lägga in några Halloweenkort från i fjol istället.... ;)

- jag bestämmer musiken -

- "Döden" hade sytt sina egna kläder -

- "Jason" var såklart också där, om än lite trött -

- Självklart måste man ju ha en sjuksyrra nära en kväll som denna -

- Festen var väldigt multinationell -

- Eftersom "Jason" var här var ju även "Freddie K" tvungen att dyka upp -

- den här Fallna Ängeln fastnade i klänningen, så Döden var tvungen att hjälpa henne -

- så här lyckliga kan man tydligen vara när man hämtat mer att dricka där vid 01, behöver kanske inte säga att det var tungt dagen efter -