fredag 31 oktober 2008

Helg

Ja, så då var det helg igen.
Så vad händer i helgen då? Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt... Imorrn ska vi på Halloweenfest nere på Grindgatan, blir en lugn kväll då jag inte är helt frisk och så har vi ju Rejsa-Bus att se till. Blir nog bra - får tanka de andra istället! ;)


Grattis till Tess syster M och hennes T till lilla Maya! :D


Vad mer? Hmm... Har ingen som helst fantasi till någon blogg idag. Tror att jag ska lägga in några Halloweenkort från i fjol istället.... ;)

- jag bestämmer musiken -



- "Döden" hade sytt sina egna kläder -


- "Jason" var såklart också där, om än lite trött -


- Självklart måste man ju ha en sjuksyrra nära en kväll som denna -


- Festen var väldigt multinationell -


- Eftersom "Jason" var här var ju även "Freddie K" tvungen att dyka upp -


- den här Fallna Ängeln fastnade i klänningen, så Döden var tvungen att hjälpa henne -


- så här lyckliga kan man tydligen vara när man hämtat mer att dricka där vid 01, behöver kanske inte säga att det var tungt dagen efter -



7 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga outfits, tänk jag har aldrig varit på maskerad :-O ! Vi gifter oss borgerligt i kommunhuset gissar jag på att det är haha, noll koll. Vi gör egen "ceremoni" utomlands sen :P Men jag vägrar åka utomlands utan att va gift... om vi skulle dö... haha jag är lite speciell.... vill ha ordning och reda på vem som ärver vad.... :P Trevlig Halloween-helg!!!

Nathalie sa...

hahah.. Ditt fyllo! ;)
Kram

Unknown sa...

Vi var nog de snyggaste...och de fullaste ha ha

Unknown sa...

för att förtydliga mig....jag tyckte INTE att ni var tråkiga eller oangagerade..eller hur det stavas...jag e bara så rädd alltid att folk har HAFT tråkigt hos mig...jag vill ju att alla skall ha roligt och trivas var väl bara så jag menade....inget taskigt om er ...och sen e det ju så jag tror det e få fester som slår vår förra haloween fest!!!Sorry om jag sårade er...det var verkligen inte meningen...

Erika sa...

DEt är luuugnt, nu har vi ju surrat om det - och NU förstår jag hur du menade... =) Ibland tycker man att det man skriver är glasklart, men alla läser inte med samma ögon som en själv. :)

*kram*

Therese sa...

Jag tror det lutar mot den jag oxå. Den passar som du säger bättre till vagnen. Den andra som oxå är snygg har för "klara" färger...

Hur är det annars då?

Unknown sa...

uppdatering nu tack!!!