måndag 27 oktober 2008

Sorg

Det har varit en omtumlande dag på många sätt. Mest dåligt, tyvärr. Så jag kan inte påstå att jag är piggare nu än i morse när jag pratade med chefen. Men, ibland kan man inte styra över vad som händer. Jag önskar att man kunde det.

Idag har jag varit vansinnig på gubbens fd chefer som ligger i topp på min Svarta Lista, då de än en gång förstört vår tillvaro på mer än ett sätt. Jag har hittills aldrig förstått vad som försiggår uppe i pollan på de där två. På ett sätt är jag glad över det, för skulle jag förstå så skulle jag ju ligga på samma låga nivå som dem. Det vill nog ingen.

Deras destruction av tillvaron visar sig främst när räkningarna ska betalas. ALDRIG tidigare har det sett ut som det gör denna månad. Vette fan hur vi ska lösa det....

Nu ikväll så har det hänt tråkigheter nere på Grindgatan som innebär att vovven med stortrynet har fått åka över Regnbågsbron...... Storgrisen. Vi kommer alla att sakna dig...

3 kommentarer:

Unknown sa...

så skönt att vi har varann eller hur...ni vet var vi finns...och tack för ert stöd i kväll..tårarana har fortfarande inte slutat rinna...

kram

ibackspegeln sa...

skickar lite uppmuntrande kramar!!!!
Hoppas allt löser sig!

Jessica sa...

Klart allt löser sig.. det brukar det göra. Bara så typiskt när ALLT kommer samtidigt liksom. Fattas bara att bilen går sönder men det ska man kanske inte skriva??! Haha ;P call me anytime babe. kram