tisdag 15 januari 2013

Have some faith.

Jag veeet att det är världens torka här på bloggen, men jag känner mig lite kluven hur jag ska göra med bloggen fortsättningsvis och därför avvaktar jag lite med inlägg.
Funderar lite på om jag ska lösenordsskydda den här bloggen eller göra en ny Wordpress-blogg så jag kan låsa vissa inlägg bara. Vi får se hur jag gör...

Ni får iaf en snabb sammanfattning på vad som händer under resten av veckan:

Idag - Tandläkaren och plugga
Imorrn - TENTA! + läkaren med Z (kolla öronen)
Torsdag - Börja läsa inför nästa kurs
Fredag - Z ledig från dagis så då blir det nog en sväng till stan och lyxa till med lunch. På kvällen åker jag till J och har "Sakbytarkväll" med ett gäng tjejjer. Spännande!
Lördag - Jag och gubben ska ut och äta och gå på bio för att fira våra tio år tillsammans. J hänger med Z hos oss. :) (under helgen är det lite handboll som vi nog ska och kika på också, under dagarna)
Söndag - Söndagsstäda och bara ta det lugnt. :)




3 kommentarer:

åsa sa...

jag tycker du ska ha kvar bloggen !!!

Jessica sa...

Schpeenande...!!

Jennie och Norah sa...

Det är ju det som är kruxet, han gör typ aldrig kväll! =) Somnar 19-20 och vaknar 5 minuter senare. Så mellan 21-22 går det att söva honom, absolut inte innan och det är också frustrerande. Men en vacker dag får man väl sova hoppas jag!

Sen är man ju även sämst på att lägga sig i tid, men när dom väl somnar så vill man ju ha sin egentid också :)

Kram!