torsdag 31 januari 2013

Jag har....

....fantastiska människor i min riktiga "vännerlista". Det värmer i lillhjärtat att känna sån omtanke som faktiskt finns både nära och lite längre bort. <3

Jag har tagit ett beslut om bloggen, äntligen! Från och med söndag kväll kommer jag att låsa den här bloggen för alla utom några väl utvalda människor. Ska under tiden försöka få till min Wordpressblogg, om det går. ;)

Ni som är intresserade av att fortsätta läsa sen - hojta så får ni länk till nya bloggen! ;)

12 kommentarer:

Jessica sa...

Hojt!

Tess sa...

Hojt hojt!!!

Hanna sa...

Hojt hojt hojt!

Linda sa...

Hojt! ;)

Unknown sa...

och vi är glad som har dig och HOJT !

Emma sa...

Härligt att få känna så :)

Hojtar jag också, är så roligt att läsa din blogg!

Mamma sa...

Då hojtar jag oxå om det är det som gäller :)

Malla sa...

jag är VÄRDELÖS på att läsa låsta bloggar då det inte går att få uppdateringar via bloglovin :/

Loo sa...

Höjt! Jag menar hojt!

Bea sa...

Ja, jag vill givetvis fortsätta läsa! :)

Erika & Celine sa...

Vill gärna fortsätta läsa nya bloggen :-)

Anonym sa...

Jag vill läsa :) kram Emelie Wiklund