tisdag 29 januari 2013

Tar ett djuuuupt andetag....

Vanligtvis så är jag en rätt snäll och harmonisk människa. Om jag inte har PMS - då jäklar blir jag vass och hård. Jag blir trött, less och brinner för minsta lilla. Det är en väldigt ocharmig egenskap men tyvärr svårt att styra.... :/  Jaja, tur att det bara handlar om några dagar i månaden för annars skulle jag inte stå ut med mig själv ens en gång. ;)

Annars så är det skola i veckan - två och en halv dag med enbart information tills öronen blöder. Det är en grymt intressant kurs, specialpedagogik, och föreläsningen idag var lika mentalt jobbig som lärorik. Den föreläsningen handlade om barn som lever med våld i hemmet. Den tog rätt hårt på krafterna... :( 

Till helgen är det roligheter på schemat men annars är det bara plugga, plugga, plugga och plugga som gäller just nu.

Later.

Inga kommentarer: