måndag 27 juni 2011

Hyrde några filmer....


 Den här var inte riktigt vad jag hade väntat mig. Den gick att se, men ingen film som jag fick någon direkt "wow"-känsla över. Visst, se den, men förvänta er ingen toppenrulle trots rätt kända skådisar... 

Betyg: 2/5
Ben Affleck är en rätt bra kille - hans filmer levererar oftast. Den här var okej, men inte heller den skulle jag se igen om jag inte fick betalt för det.

Betyg: 2/5
Här börjar vi dock snacka bra film! :D  Jag var lite skeptisk till en början eftersom jag hört mycket om den, tänkte att den kanske var en smula hypad. Den var riktigt bra och jag rekommenderar den starkt! Det är dock svårt att ställa om sig från Johnny´s karaktär "Jack Sparrow" till en normal roll, men även det går riktigt bra. :P

Betyg: 4/5

2 kommentarer:

Hanna sa...

Då måste jag nog ge The Tourist en till titt, somnade efter typ halva :D Får den 4/5 så måste jag ju se slutet också :)

Sv: Snart är vi i hamn med badrummet nere, bara några små detaljer kvar :)

MK sa...

Såg tourist, och jag räknade ut slutet, innan det var slut ;D