lördag 11 juni 2011

Zack´s dopdag i bilder






Underbara Åse sjöng i kyrkan, tårarna var näära... :P

Malin och snygg-Elton

Paketöppning i solen

Barnen fick svalka sig lite i poolen

Några av paketen

Böcker från min faster Eva

Glidarkläder av lillSjöbergsfamiljen

Snygga namnbyxor och en Brio-giraff från familjen Grönlund

Sparbössa från Erica, Therese och kidsen

En Pingufilt från Zack´s farbror Clas

En fin ram från Zack´s andra farbror med fru

Gipskit från Zack´s morbror Fredrik med familj

Ett paket med en Cult-lampa och en tandask från familjerna Viklund/Vikgren, Vikgren och Vikgren/Nyström

Skinntofflor och sommaroutfit från morfar och mormor Irma

Halsband, även det från morfar och mormor Irma

Barnkammarboken från min faster Elsebritt och hennes man Kent

Presentkort på Barnens Hus från mormor, Presentkort på Lindex från familjen Edin i Bersika, presentkort på Hanséns från Davids moster Monica och ett till presentkort från mina mostrar, kusiner med familjer och min mormor

En sparhund och sparfonder från familjen Samuelsson/Björk

En skyddsängel från mina mostrar, kusiner med familjer och min mormor
  • Sen fick Zack pengar av sin farmor, sin farfar och hans fru och av min farmor - toppen! :)

Stort tack till alla som ville dela den här dagen med Zack - det känns jättekul att vi har så många nära och kära som kunde komma idag! Och ett jätteTACK till underbara Åse som sjöng i kyrkan för Zack, hon var helt fantastisk! Kan lova att tårarna var nära....

Lilleman sover sen några timmar tillbaka, vi ska också söka reda på kuddarna snart och ta igen oss efter denna härliga dag!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Ja det var en helt undebar o trevlig dag! <3 <3 <3

Hanna sa...

Vad fina ni är lilla familjen! :)