tisdag 21 augusti 2012

Saknar....

...att ha en liten sovandes bäbis i famnen. Lilla bäbisen har ju blivit en liten pojke juh. Vad hände?

...att vara lyckligt ovetande om att räkningar slukar en stor del av ens futtiga inkomst.

...fina Gibbe. Vi har ju underbara Loppan här nu, men de är ibland så lika att det skär lite i hjärtat av saknad efter den fyrbenta som lämnade oss alldeles för tidigt. 

...jobbet som försvann. Glädjen och energin jag fick där har jag aldrig upplevt förut och tvivlar på att jag någonsin kommer att uppleva igen. Sorgen är stor.

...min fina vän och vapendragare Erica. Trots att vi ses nån gång emellanåt så är det ändå på tok för sällan. Hon är en sån där vän som man alltid känner sig bekväm med oavsett hur länge sen det är man träffades. Vi har känt varandra sedan vi var bäbisar typ. :)

...att vara gravid. Hur underbart fantastiskt det är att få förmånen att vara mamma så är det något visst med väntan och längtan innan det äntligen är dags att träffa den lilla. Vi vill verkligen ha ett barn till - ett syskon till miraklet - men vi får se om vi har sån tur att vi någonsin får uppleva det igen. Om inte så har vi finaste Z att pussa och älska hur mycket som helst! 

3 kommentarer:

Tess sa...

Fina du! ♥

Jennie sa...

Nu när jag tänker efter så ska jag ha en i fleece i stlk 68 någonstans!! Men frågan är: Räcker det eller måste dom ha någon varmare? =) Vad hade ni på Z?

Att ni ska få uppleva ett till barn, det håller jag alla mina tummar och tår för, alla dagar i veckan, året om! <3

Anonym sa...

Hej, vad hände med jobbet? Jag bara en undran?