torsdag 13 december 2012

Noll inspiration...

....till att blogga just nu. Eller egentligen har jag tusen saker jag skulle vilja skriva om, men det sitter lååångt inne och jag ids verkligen inte just nu. Med det sagt så tror jag banne mig att jag tar lite julledigt härifrån. Kanske.

Eller jag kanske kommer tillbaka igen när p-huset är byggt, blir det bra så vill jag kanske visa det för er. Kanske.

Sjukt mycket "kanske" i häjjn inlägget, men så är det ibland. Jag kommer att ta dagarna här framöver lite som de kommer och läsa en massa bloggar och kommentera en massa istället. Jupp, så tror jag att det får bli. Kanske. ;)

1 kommentar:

Jennie sa...

Haha, ja gårdagen var kanske lite i överkant! :) Däremot tycker jag aldrig att jag gör nåt om dagarna, men när jag läste din kommentar så var jag tvungen att läsa igenom mina inlägg. Jisses, jag gör ju hur mkt som helst! =) Men eftersom jag har den känslan så tycker jag aldrig att jag jag är stressad eller har mkt att göra, så det är ju bra!

Ang.sömnen så får han i sig allt annat än lite bröstmjölk =) Han går upp mycket i vikt och klunkar i sig trots att det blir amning 1-2 ggr/timme. 17veckorsfasen är den absolut värsta, och jag har lärt mig att lyssna på dessa faser då jag slutade amma Norah redan när hon var 2 månader då jag direkt trodde att amningen var boven. Såhär i efterhand så vet jag nu att så var inte fallet och det känns surt. Dessa faser ställer till det väldigt mkt, och jag tror många slutar amma/börjar ge ersättning när det tjorvar. Dock tror jag nu att det likagärna kan vara ngn sjuka på G. 37,7 visade tempen (ok, inte så högt men högre än normalt) och han bajsar väldigt vatten. Tänder,fas eller sjukdom...Oj om di små bara kunde prata ;)

Så lång kommentar!! Hoppas du orkade läsa ;) Kram på dig!