lördag 8 december 2012

What to do?

Förra årets pepparkakshus blev jag väldigt nöjd med, trots galet många svordomar och en och annan önskan att skiten skulle sprängas emellanåt. Slutresultatet såg dock ut som att det var bakat under harmoniska förhållanden. Alltid lurar man nån. ;)

I år vet jag inte riktigt vad jag ska göra så jag har faktiskt beställt hem boken jag lånade av Tess som hade lånat den på bibblan. Tänker att det kan vara kul att ha den och så kommer den garanterat att användas i många år framöver. :)



4 kommentarer:

Jessica sa...

Haha, men det är ju fasen FUSK! :P

Malla sa...

du kommer nog på ngt, ditt hus förra året var ju väldigt poppis :)

Jennie sa...

Jag med! men bara om jag får handla SJÄLV med gubbens kort, mouhahaha! ;)

Ditt hus var så sjukt snyggt!! Vi ska baka ett på tisdag så vi får väl se. Norah lär väl göra det mesta, men isf får hon ställa upp i tävlingen =) Det kommer då alla gånger vara gjort av kärlek, om det blir någon byggnation vill säga :p

Jennie sa...

Det känns tryggt!! Så har jag en prenumerant kvar så vet jag med all säkerhet att det är du :)