söndag 9 januari 2011

Smakprov

Fotograf: Therese S.

Jag grät av glädje när jag fick bilderna - de är så otroligt fina så jag har inte ens ord att beskriva känslan jag fick! TACK kära vän för all hjälp, du är guld värd!

Det blev såklart massvis med underbara bilder, men vi kommer att hålla dem för oss själva här hemma så den som jag lagt upp här är det jag bjuder er på. Bilderna känns väldigt privata och många av dem förmedlar verkligen den känsla av lycka som vi känner av att få uppleva detta mirakel. :) 

11 kommentarer:

Emmeli och Mio sa...

Fantastisk bild!

Sofie sa...

*snörvel*

Malin sa...

Så otroligt vacker! Är det en professionell fotograf som tagit? Jag funderar på att göra nåt liknande längre fram. Stor kram!

Erika sa...

Malin: Det är en kompis till mig som tagit dem - hon är suuuperduktig! :D Fantastiskt roligt att ha som minne av tiden som gravid.... :)

Sussie sa...

Otroligt vackra bilder Erika! Sånt där hade jag oxå gjort om jag inte var grotesk som ett monster under graviditeten Hehe..

Mallan sa...

Så tjusig! (=

Hanna sa...

Så fina bilder! :) Ångrar lite att jag inte tog "proffsigare" bilder när Astrid var i magen!

Sv: Både du och Törnblomskan är ju så kloka, och tack att du påminner mig ;) kramkram

Anonym sa...

Så vacker du är! // Eva i Ökx

Mamman sa...

Du är såååå otroligt vacker kära dotter:) Snyft.....

Anneli sa...

Fantastiskt vacker!

Erika sa...

TACK alla söta ni! :D