måndag 23 april 2012

Vilken härlig helg!

Vi har verkligen haft en toppenhelg! :D

I fredags fick Z sova i Svensbyn och så hade vi lite vuxenkalas för mig och gubben som fyllt år i helgen. Vi grillade en massa gott och sen åkte vi och bowlade - jag skrattade så att jag fick ont i käkarna! Efter att Carmen vunnit (vem som kom tvåa minns jag inte... hmmpf) så käkade vi lite efterrätt hos oss och bara softade i soffan... Massor najs! TACK kära vänner för en sjukt rolig kväll! :D


Rejsa och hennes favvo - Åsa. :P




I lördags så hängde vi kvar i Svensbyn och käkade lite middag där - mysigt och himla gott! Efter det bar det iväg på kalas i Pitsund med en massa glada kids och gott fika. :)
Igår fortsatte kalasandet och vi hade nästan hela familjen på besök under dagen! Jag älskar verkligen när huset är fullt med folk - det är så himla mysigt! :D

Så efter en härlig och rolig helg så är det tillbaka till vardagen med plugg för mig, förskola för Z och jobb för gubben... 


Inga kommentarer: