Kanske borde uppdatera er om den trasiga soffan... :) Jag hade laddat med en massa gravidhormoner för att måsta strida för min sak när vi skulle åka till EM. Tyvärr behövde jag inte använda dem så efteråt så visste jag inte riktigt vad jag skulle göra av mig själv... Det gick jättebra att reklamera soffdelen som var trasig, det enda vi behövde göra var att fota skadan och sen maila in bilderna till dem. Sen kommer det en ny stomme om några veckor - enkelt och bra. :)
Sen så har vi haft Jessica här hela veckan vilket jag har trivts jättebra med, trots att det var under tråkiga omständigheter. Jag har sagt det tidigare och säger det igen - det är få människor som jag kan vara kring utan att för den delen känna att man aktivt måste umgås med. Och det är positivt, fastän det kanske inte låter så. Jag ser det som att man är så pass bekväm att man kan hänga och bara vara liksom. Det är najs. Idag har hon dock åkt hem - och trots att det har varit riktigt najs att ha henne här så förstår jag henne. Bara en sån sak som att sova i sin egen säng är ju rätt skönt. Sen kan det vara skönt att göra bort en massa ToDo´s innan kidsen kommer hem igen. Men honey, du är alltid välkommen till oss och våran soffa! :D
Inatt har jag haft lite molvärk i nedre delen av magen och i ryggen - eller "lite" var kanske milt uttryckt. Jag tyckte att man kunde jämställa det med "gå-av-på-mitten-mensvärk". :P Idag har jag dock inte känt något alls, mer än att det är tungt nedåt - som vanligt då. Men då har jag inte varit stilla så mycket idag som jag hade tänkt från början så det kan ju ha nåt med det att göra... För som Jäcka poängterade, de flesta barn föds på natten när man ligger och slappnar av. Så det är kanske det som är knepet? Att ta sig tid och bara softa i soffan.... Jag tänker iaf att köra på det. Mest för att det är vad jag orkar med i dagsläget... :P