tisdag 25 januari 2011

Jakten på mascara är över!

Jag provade Jessicas idag - gillade den stenhårt så det fick bli en sån! :) 


Sen köpte jag pudret jag hade listat på min "vill ha"-ha-lista eftersom det jag har håller på att ta slut. Det är lätt det bästa puder jag någonsin haft! Clinique is the shit när det kommer till bas - har även concealer och foundation därifrån som jag äääälskar! :D 
Någonting jag däremot skulle vilja ha är en massa olika paletter med ögonskugga. Där måste jag säga att IsaDora har mycket bra såna.


Det är mycket man vill ha alltså... :P



Och nej, ingen Junior än för er som funderar. :P




4 kommentarer:

Therese sa...

Har du sett 88 paletten? Bra skit!

Erika sa...

Näää, vad är det för kul?! :D

Camilla B sa...

Jag har också den mascaran. Den är superbra!!

Hanna sa...

Tänkte också tipsa om 88-paletten som jag vet flera som är nöjda med! Den finns att köpa lite överallt på internet, googla bara :) Jag har själv en budgetvariant från H&M som jag tycker håller jättebra då jag har ordentligt underlag med primer.