torsdag 4 september 2008

Gomorron....

Jag ligger fortfarande i sängen och bara myser... Har sett film - "Fools Gold", faktiskt helt okej.

Igår kväll var jag förbi på gubbens jobb och såg Idol-premiären, jag tycker att nya juryn verkar rätt roliga. Var lite tveksam först, men jag gillade dem!
Tanken var att vi skulle se film igår också, men det gick inte så himla bra. Dvd´n på gubbens jobb ville inte fungera, Rejsa var knäpp, jag var trött och gubben frustrerad..... Så det blev ingen film, jag åkte hem och la mig och sov. Wihoo vilken härlig filmkväll. :(

Lilltoan har snart fått sitt lilla lyft också! Har bara en vägg kvar att tapetsera - en lite knepig vägg så jag var tvungen att sova på saken lite... :) Blir hur mysigt som helst!
Tanken var att vi skulle börja lägga golv idag, frågan är om vi inte ska vänta tills imorrn när gubben är helledig..? Kommer att bli riktigt fint! Ska lägga ut lite bilder sen på huset när allt är städat och fixat. :)

Nu ska jag ta en dusch och käka frulle så jag orkar doona idag också!

Inga kommentarer: