lördag 27 september 2008

Uttråkad....


Gillar inte att vara sjuk - blir såååå uttråkad! Så idag fixade jag till mig lite (brukar oftast funka - ser man bättre ut så mår man oftast liiiite bättre) och hakade på Åsa och kidsen på stan. Det var skoj, dock kändes det att man inte är på topp, var helt knäckt efteråt... Nu har jag tre doggar här hemma - Rejsa, Eddie och Loke - och nu är jag allt annat än uttråkad. Trött, men inte tråkigt alls!



Storebror med fjälla skulle ner till Umeå tills imorrn, så då får grabbarna grus vara här. Det är bra, för då får Loppan ha lite kul också!





DAGENS SHOPPING

- Jag är inte längre blond! -

- Man får grym volym med hjälp av en sån här! - - Jag är ju ingen trendnisse, men jag tänkte försöka mig på detta med benvärmare.. -




- Det här kommer att bli ett bröllopsalbum -



Nu ska jag fortsätta med tack-korten..... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

What? Har du färgat håret?! Åh, måste komma förbi å kika! Jag tycker det där med grannar lät som en bra idé. Vi får ta och köpa oss en lott... eller 2...

Erika sa...

Jepp! Jag fick ett sånt där "måste-färga-det-nuuuuuu"-il, så det var bara att göra det... ;) Blev toppenbra!

Är fortfarande grymt förkyld, men när jag blir frisk ska vi dejta å då får du se hååååre! :D