tisdag 7 oktober 2008

.........

Rejsa mår massor bättre - mycket tack vare Klass-fodret som uppfödaren rekommenderade! Nu är Loppan sitt vanliga galna jag igen.... :D

Själv känner jag mig ledsen och trött, nära till tårarna hela tiden. Hatar att känna så. Är väl för att det är mycket just nu, gissar jag....

Visar sig att vi sålde huset i precis rätt stund, då vi bägge två kommer att vara arbetslösa lagomt till flytten. Det blir en riktigt rolig jul i år. Eller så inte alls..... Kan man avskaffa julen?

Jag vill ha ett jobb, ett hus på landet, barn..... Tur att man önskar sig sånt som är rimligt, eller? :(

5 kommentarer:

Anonym sa...

WHAT??!!! BLIR HAN AV MED JOBBET?!?!??!

Erika sa...

Jepp. Life sucks.

Anonym sa...

:( usch vad jobbigt. Kram på dig. Läs boken "the secret" den har hjälpt mig massor på något konstigt sätt. /Johanna

Anonym sa...

:( Nämen what? Vaffö dådå? Kom "in" och berätta mer!

Anonym sa...

Usch, stackars er! Vad händer? Kom och berätta mer, duvetvar! Kram!