fredag 6 maj 2011

Lilla Z´s önskelista

Fick en fråga om vad Zack önskar sig i doppresent och blev helt ställd - det hade jag inte ens tänkt på... Så jag har tänkt hela dagen idag vad han kan tänkas vilja ha på sin dopdag. Jag kom fram till den här lilla listan:

  • Babygym med  mjuk matta under - gärna med Pingu. (Finns på Barnens Hus)
  • Gåstol (gubben råkade ha sönder den fina vi fick förra veckan av Maria...)
  • Nappburk/lampa/etc från Cult Design
  • Leksaker (gärna sånt han kan tugga på lite)
  • Kläder (stl 68 och uppåt, han har 62 nu)
  • Isa Form har en massa tjusigt som skulle sitta fin-fint på väggarna i lillens rum
Alltså - sånt han har användning för. Skedar och sånt känns mest som att man bara förvarar ändå, jag har då inte använt mina skedar en endaste gång.

1 kommentar:

Jennie och Norah sa...

Jo jag har beställt därifrån en gång förut,riktigt snabb leverans! =)

Så snyggt ni har fått det i huset (såg bilderna på FB),herregud vad ni står i och snabbt går det!Jag är riktigt imponerad! =)