lördag 21 maj 2011

Lite förbannad....

Jag har alltid tyckt att Magnus Betnér har varit en rätt kul kille, härlig sarkasm och ironi - det är min grej. Idag lyssnade jag på ett radioklipp från igår på BanditRock där han pratade om sjuksköterskorna som tycker att det är jobbigt vid aborter där fostren ibland fortfarande visar livstecken efter ingreppet. (Det har stått mycket om detta i pressen senaste veckan typ....) Han ansåg att de sjuksköterskorna kanske borde byta jobb eftersom sånt här faktiskt ingår i deras arbetsuppgift - fine, det kan jag köpa. Sen säger han att "om en 16-veckors slemklump sprattlar lite så är det väl bara att stampa på den". Jag kände att jag brann av jävlat på alla stubiner! Jag vet att han kan vara brutal och jag vet att hans humor är speciell - men nån jävla gräns får det väl fan lov att finnas! Jag finner knappt ord för att beskriva hur illa jag tycker om karln nu.... Så fruktansvärt kränkande. Hoppas att någon stämmer skiten ur honom! För i helvete........ :// Idiot.

3 kommentarer:

Marie (nästgrannen sa...

Men så j@la hemskt. Det e att överskrida alla gränser å barriärer. Sånt där skämtar man inte om!!

Victoria sa...

Å hemskheters hemskheter! Tur jag inte hörde det klippet. Men blkir ju helt rasande!

Och jag tycker för övrigt att man kan få slippa utföra aborter om man inte klarar det av etiska/livsåskådningsskäl. Det finns ju fortfarande folk som utför det utan att må dåligt, så det är ingen bemanningsfråga...

Jag kan tycka att man skulle kunna jämföra det med att utföra dödshjälp om det var tillåtet... vem skulle vilja bli tvingad till det?

Nej, nu tycker jag att man kunde ta och stampa lite på slemklumpen Betne'r så han slutar prata så mycket smörja! Usch.

Mallan sa...

Men usch och fyfan, brutal visste jag att han var men inte så fördjävlig!!! /=