tisdag 3 maj 2011

Vardagslyx för mig är....

...att gå på stan utan barnvagn och äntligen kunna köpa bh:ar som faktiskt passar och inte är för stora! :P

Imorrn ska jag lyxa igen och gå och fika med brudarna, lillskrutten stannar hemma med pappan och myser. :)  Jag skulle behöva åka och träna i veckan också, men lilla Z har smittat mig med sin förkylning tror jag... Har börjat känna mig lite rivig i halsen så jag avvaktar med träningen tills det känns bättre i kroppen. Längtar efter att börja "löpträna", eller nu vad man ska kalla det - träna på att jogga på ett bra sätt helt enkelt. Tror att det är en bra motionsform och sen har jag hört att det är skönt när man vill rensa hjärnan emellanåt, kan vara en bra grej. Sen har vi ju ett elljusspår ett par hundra meter från där vi bor så det passar ju riktigt bra.

Nu blir det till att lägga huvudet på kudden och sooova... Gonatt!

1 kommentar:

Malla sa...

ja det är lyx att få gå själv nångång :)