fredag 3 februari 2012

Köket!

Som jag håller på att längta ihjäl mig efter vårat nya kök! Iiiihhh! Ska bli så sjukt skönt att ha ett fräscht kök som inte luktar cigarettrök i skåparna.... *drömmer mig bort lite*

Köket är såklart redan planerat och klart, ni känner väl mig - The Planerare. :P Det blir ett IKEA-kök och vi kommer även att ta vitvarorna därifrån då det blir massor, massor billigare och passar våran budget ypperligt. När det kommer till garantier och om nåt skulle råka gå sönder så är det ingen skillnad var än du köper grejerna ifrån - 5 års garanti och service från Electrolux/Whirlpool. I like it!
Vi ska då även passa på att göra ett litet lyft i badrummet när vi ändå håller på. Där blir det nya badrumsmöbler, ny duschhörna och en ny duschblandare. Det blir himla najs! :D

1 kommentar:

Hanna sa...

Vad kul med nytt! Just köket spenderar iallafall vi så mycket tid i, så där vill man verkligen trivas :)

Sv: Jamen, det blir ju precis en månad då! Får se om någon av oss blir flyttade, jag tror att vi snarare får ett oktoberbarn :)