torsdag 20 september 2012

Jag buzzar - Air Wick doftpinnar

Idag kom paketet med Air Wick doftpinnar - och som att de luktar gott! :D Längtar efter att använda dem! :)


Cool Linen & White Lilac
Denna vattenbaserade blandning doftar av ren tvätt och syrener.

Så fungerer Air WickNär träpinnarna placeras i vasen och kommer i kontakt med vätskan, sprids doften i rummet. Använd alla träpinnarna när du önskar en kraftigare doft, eller använd ett mindre antal om du önskar en svagare. Doftpinnarna kan användas överallt i ditt hem för att skapa en naturlig doftupplevelse. Doften varar i upp till 4 veckor!

Jag har fått en massa förpackningar att dela ut bland mina vänner till de som vill testa - i utbyte så gör ni en recension på internet (hur man gör det berättar jag vid intresse).
Hör av dig om du är intresserad av att prova så kommer jag med förpackningen till dig!


Vill du själv bli en Buzzador och testa en massa roliga grejer gratis så hojta så skickar jag en inbjudan till dig på din mail! :D

6 kommentarer:

Jenny sa...

Jag vill :-)

åsa sa...

Jag vill bli både buzzador och pröva doftpinnarna !!!

Erika sa...

Åsa: skickar inbjudan och så träffas vi säkert på ett eller annat sätt i helgen så då får du doftpinnarna då! :)

Hanna sa...

Men! Jag som funderar på vad jag ska ha för "lukta gott" i tvättstugan! Kan du rekommendera dem? Luktar de gott och fräscht? Isf ska jag köpa hem en packe nästa gång jag handlar :)

Sv: Ugglor är the shiet ;) Fast nu får det nog vara snart vara nog :D

Det är ju så olika hur man känner, och jag tror absolut att man blir "färgad" av en tidigare förlossning om man är omföderska. Om man provat något och det funkat bra-varför ändra ett vinnande koncept? :)

KRAM och trevlig helg

Helena sa...

Intressant! Skulle vilja testa (konkurrensen;) själv, är en doftälskare så mitt jobb passar mig perfekt. Vet någon var man kan köpa dessa??? Mvh, Helena

Erika sa...

Helena: Jag har faktiskt ingen aning om vart man kan köpa dem... Spanade efter dem på Ica Kvantum men där fanns de inte. Borde finnas i "vanliga" butiker kan jag tycka. :) Om du bor här i närheten så är det bara att du svänger förbi och plockar upp ett gratisprov! (går dåligt att skicka billigt då det är glasflaskor) :D