söndag 9 september 2012

Liten uppdate från den senaste veckan

Skolan började om i tisdags med introduktion till en kurs där vi bland annat ska lära oss en massa, massa växter. Mina fingrar är allt annat än gröna så jag har det jag gör vill jag lova... Hujja. :P Tisdagen spenderade vi utomhus med klassen och kollade in naturen lite, det var riktigt najs. :)  Fastän kursen känns mastig så känns den ändå rolig och vi har bra lärare så jag ser optimistiskt på den.  

Helgen kom och "halv åtta" var den här gången på Grindgatan där der serverades riktigt smarrig mat. Efterrätten var nog den mest spännande vi varit med om då Åsa gjorde suffle och alla stod vid ugnen och kollade hur de fluffade upp sig ur formarna - sjukt coolt. Och gott! Synd bara att jag inte vågade käka så mycket av den. En himla mysig film med god mat, bra film och framför allt det bästa sällskapet! 



Inga kommentarer: