onsdag 5 november 2008

Dags för en uppdatering kanske.... ;)

Halloweenfesten

Den var jätterolig, om än rätt lugn. :) Underbart sällskap och en massa surr! En perfekt kväll när man inte varit helt pigg hela veckan.... :)


Jobbet

Riktigt roligt - har börjat sitta här hemma i Piteå nu så det är skönt att slippa åka till Ä-byn. :) Ska bara försöka få upp lite tempo så kommer det att lösa sig! Jag går på 50% fram till jul och sen blir det eventuellt heltid efter det.

Livet

Vi packar och vi röjer som galningar för att hinna klart tills det är dags att flytta. Känns bara bättre och bättre att flytta - ska bli riktigt skönt. Sen så är jag ju Djupviksbo i hjärtat så det känns som att komma hem. Det ska framför allt bli roligt att få inreda och göra fint på nya stället! :)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Oja, det var verkligen dags för en uppdatering ;P en annan har ju som inget liv typ, så jag kan blogga fem gånger om dagen känns det som. tog nyss min temp 37,4 = feber för mig som är lågtempare.... KUUUL. Men jag tänker ta en ipren, precis som imorse, och låtsas som om jag inte vet nå. Hahahahaaa också en taktik, huh??

Unknown sa...

ÄNTLIGEN uppdatering hur kul som helst..snyggt med bilderna...måste uppdatera jag oxå...och lägga in lite bilder...