fredag 9 januari 2009

God mat och roligt sällskap

I eftermiddag har vi haft finfrämmande i form av Jäcka och kidsen. Vi skulle äta kött och potatisgratäng och mamman var sällskapssjuk så då bjöd vi över dem - riktigt najs. :) G roade sig med att spela PS3 och F körde med Rejsa. Hahaaa.

Ratchet och Clank gick varmt när G spelade - han var grymt duktig!

Felicia tyckte att hon skulle sova i Rejsas bädd... hahaha. Sötis!


Efter de hade åkt så la jag mig i soffan med täcket och kudden - skööööööönt! :) Och där har jag legat sen dess.. hahaa.

Imorrn skulle jag ha träffat Erica med c för en fika på stan, men jag känner mig trött och febrig så vi sköt upp det lite. Tyvärr. Hade verkligen sett fram emot att surra!
Jag får ju lätt feber, av ingen anledning alls - det är rätt frustrerande eftersom jag blir så trött. Har alltid varit så, men nu var det ett tag sen sist. Sen kan det gå över under natten eller vara över på ett par dagar... Mysko. Jaja, sånt är livet. Men då har jag å andra sidan aldrig haft halsfluss, öroninflammation och "riktig" magsjuka har jag kanske vart femte år. Så jag tar hellre lite feber lite nu och då framför det andra... ;)

Kanske till och med gör en tidig kväll ikväll? (förmodligen inte, men det låter ju bra... hehe. )

Inga kommentarer: