torsdag 15 januari 2009

Hur ska det här sluta?

Jag har redan träningsvärk. Blir spännande att se hur det känns om ett par dar... haha.

Dagens träning:
  • Styrketräning 1 timme - överkropp

Vi var fem brudar som träffades och tränade idag - riktigt kul! :) Efter träningen åkte jag hem och duschade och sen iväg till stan och lunchade med Malin. Passade på att köpa en liten present till gubben som han ska få på lördag.

Tänk så fort tiden går - på lördag har jag och gubben varit tillsammans i 6 år, och den 2 februari har vi varit gifta i 6 månader... Vart har tiden tagit vägen?

Vad skulle jag göra utan dig, älskling..?

3 kommentarer:

Therese sa...

Fan vad härligt gumman! Jag måste köpa mig nå vikter så jag kan lyfta lite skrot här hemma! haha! =)

Loo sa...

Superkul att ni båda kom o grymt duktig e du! Ses snart igen får man hoppas :)

Ulliz sa...

Jaaa det var skitkul med alla Power Brudar!!Man kände ju sig riktigt peppad..fast lite mör i kroppen sen gårdagens slalomåkning!*ler*See ya Later!!Kramen!