måndag 26 januari 2009

Utmanad igen! :)

Jag har blivit utmanad av Malin att berätta 7 saker om mig själv - både alldagliga och oväntade - jag har redan gjort denna utmaning för inte så länge sen men jag gör den igen ändå! (dock utmanar jag ingen annan då de flesta redan fått den...)

  1. Jag scrappar. Det är det mest harmoniska jag vet - glömmer bort tid och rum... Hur skönt som helst! Dock märkligt att jag klarar av det då jag inte har ett uns till tålamod i vanliga fall...
  2. Våran förra hund, Gibbe, bor fortfarande med oss i sin urna som står i fönstret. Kanske lite bisarrt, men vi trivs med att ha honom nära.
  3. Jag äter ingenting som innehåller lök (tillagad) eller svamp. Gör jag det så spyr jag.
  4. Blod, inälvor och operationsbilder gör att jag svimmar och/eller börjar må sjukt illa. *ryser bara av att skriva om det*
  5. Jag gillar tatueringar - både på mig själv och andra.
  6. Stökighet gör mig på grymt dåligt humör.
  7. Jag är döpt, konfirmerad och gift - allt kyrkligt - men tror inte på en gud, utan en salig blandning av allt. Som en påse lösgodis ungefär.

2 kommentarer:

Jessica sa...

hähä det flummigaste av allt är ju att RÅ LÖK går bra. Weird!! :D

Erika sa...

Mycket wierd, egentligen. ;)