måndag 12 januari 2009

Tonårsligister

De skötte sig faktiskt över förväntan, de små ligisterna. Ja, om man bortser från att Loppan lyckades dra omkull mig i djupsnön och lite senare vägrade att komma när jag ropade in henne trots att jag hade en massa god korv och bus att erbjuda. Behöver jag säga att jag var en smula frustrerad...?
Tror att jag ska börja träna inkallning med henne då hon är själv och inte har någon hundkompis som är mycket roligare än matte.
Däremot själva promenaden och turen genom stan gick kanonbra! *jättenöjd* :D

I förmiddags så ringde J och undrade om jag fortfarande hade kvar mitt träningskort, men det har jag inte... På prommisen med Malin så frågade hon också om jag hade träningskort och för ett par dagar sen så frågade en annan kompis samma sak. Undrar om det här betyder att jag ska damma av mitt kort på Korpen? Vi får se.... ;)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Om TRE personer frågat... Ja då kan du nog se det som en hint ;P kram!!

Nathalie sa...

Det betyder nog det hurru! Så, inga undanflykter alltså ;) kram