tisdag 11 maj 2010

Dagen - so far

Idag har jag dejtat Lovisa på Korpen och hon har knåpat ihop ett skitkul program till mig i gymet! Körde igenom "dag 1" - hur kul som helst! Blev verkligen supertaggad. :P

Igår ringde jag till Sunderbyn för att kolla upp hur vi går tillväga när vi ska kicka igång det här med äggdonationen. *spännande*   Så nu kommer de att skicka en massa papper och hälsodeklarationer och prover ska tas, sen skickas remissen ner till Umeå och IVF-kliniken som har hand om detta. :D  Det är såååå kul att det äntligen börjar rulla! *glad*

Jag har precis beställt lite presenter till Elton, så de hinner komma innan han gör det tänker jag. Det gäller att ligga steget före... ;)  Får hoppas att de går hem hos mamman och pappan också. :P

3 kommentarer:

Johanna sa...

Heja duktiga du!

Svar: tänkte mig sånt där.. grönt hundgaller... som jag tror finns på rulle? Har du någon aning hur svindyrt det är? Går det bygga en grind tro? hmmm... måste spana in, seriöst att ha hundarna ute är ett äventyr... svårt att korrigera tre st samtidigt ;) (Eno drar gärna som en jäkla iller efter hundar som passerar... inte bra)

Mallan sa...

Heij you! Oj vad du har uppdaterat din blogg, inte dåligt, men hänger inte med i svängarna riktigt (= Härligt att det börjar rulla på med äggdonationen, bara allt pappersjobb tar ju sin lilla tid.. Elton verkar då inte vilja komma ut än på ett tag, så du kan nog vara lugn.. (= Trodde förresten det var dax imorse, men till min besvikelse insåg jag att jag bara var skitnödig! haha, så kan det gå! Ses på lör, kram!

Therese sa...

Nu jäklar bloggar hon! =)

Vad spännande med äggdonationsbiten! Vilken grej!