tisdag 11 maj 2010

Den långa helgen....

....kommer att spenderas i Infjärden - Roknäs och Sjulnäs. Heeeela helgen. Torsdag till söndag är det målning av farmors hus (en Norrbottensgård...), lördag är det utställning som gäller under dagen och kvällen tillbringas i Hortlax hos Ida för då ska ett gäng från klassen fira att vi fixat första året på utbildningen! Jeeejj! Det har gått sjukt fort! :D

Just nu myser jag av att äntligen ha fixat Spotify - varför har jag inte skaffat det tidigare!??!? Hur tänkte jag där...? :P

Imorrn blir det träning, plugg och kolla på nya lägenheten igen - tänkte att vi skulle mäta lite så vi vet om vi kommer att måsta byta ut nån möbel eller så.... :)

3 kommentarer:

Jessica sa...

Spotify är bra skit ;)om du vill kan du kika förbi imorrn med papprena åsså får du väskan :D KRAM!

Nathalie sa...

Alla ursäkter till att åka till Ikea är bra ursäkter ;)

Erika sa...

Nathalie: Jag menar ju det! Och jag är BÄST på såna ursäkter... ;) höhö