onsdag 5 maj 2010

Jaaa, jag veeet!

Det var en evighet sen jag bloggade.... Orkar inte formulera mig annat än i punktformat just nu, så det får duga. Take it or leave it. ;)

  • Jag har fått sommarjobb på Gina Tricot här i stan! Wihooo! STORT tack till Jäcka som hjälpte mig med detta. :D
  • Nu har vi fått ett datum att rätta oss efter när det kommer till flytten - under PDOL-veckan flyttar vi in till stan! Jeejj! Det ska bli såååå skönt med en nyrenoverad och fräsch lägenhet där allt är nytt... Det gillar vi! Sen att vi måste flytta den vecka när det är mest folk i stan, det må vara ödet.
  • Micran har flyttat hem till Jäcka, vi tror att den kommer att trivas alldeles utmärkt hos henne och kidsen. :) 
  • Annars mår jag himla bra! :D  Lite stressad över de sista skoluppgifterna vi har, men det ska nog lösa sig....hoppas jag. :)
Over and out.

3 kommentarer:

Carina A sa...

Låter bra kära kusin! :)

Mamman sa...

Det löser sig med flytten ska du se. Ni har många hjälpsamma people runt omkring er. Vi tex. :)

Jessica sa...

Det kändes som det minsta jag kunde göra för dig, hun, du har ju ställt upp för mig mer än en gång. Hoppas du kommer trivas! :) O bilen kommer säkert trivas här. Eller jag kommer då trivas me den iaf, höhö