onsdag 26 maj 2010

Vilken toppendag!

Idag har jag och gubben gjort stan osäker! Eller nja, knappast - men vi har haft en mysig dag där i alla fall. :)  Jag hämtade ut mina nygamla glasögon, köpte surfershorts till både mig och gubben, åt lunch och så fick han hämta ut sin nya telefon. Han har varit som ett litet barn på julafton, haha! :P

De här superhärliga surfershortsen från H&M fick följa med mig hem - det här är mina då, såklart. Gubben fick lite mer maskulina shorts. :P


Ikväll har vi varit till storebror och Malin och hälsat på en sväng. Passade på att testa deras nya SPA-bad - fy klåån så härligt det var! Jag ville aldrig gå upp juh... Riktigt bra investering det där. ;)  Ska bli spännande att testa det till vintern, måste ju vara grymt najs misstänker jag. :)

Morgondagen bjuder på ett nytt stadsbesök, men den här gången med tjejerna. Det ska bli roligt - surra lite skit och kanske köpa nåt fint. :P


Inga kommentarer: