torsdag 25 augusti 2011

Är det bara jag?

Sitter och halvtittar på True Talent och konstaterar att jag inte har den blekaste aning om vem denna brud som är en av coacherna är - Pernilla någonting.... Nån som vet vem det är? Tänker att Tommy Körberg och Danny Suicide (eller nu vad han heter i efternamn, nåt på S och så tror jag att det är ett c med någerst) är ju ändå hyfsat kända och så tjoppar de in en brud som jag aldrig hört talas om förut. Inte nu för att jag är allvetande på nåt sätt, men ändå märkligt kan jag tycka.

3 kommentarer:

Marie sa...

Hon e ganska ny som soloartist å så e hon sambo med Dregen

Nathalie sa...

Jo, det är bara du :-) Hon är grymt bra, sök efter hennes låtar på Spotify! Hon var ju med i Mello, tror låten hette Desperado eller liknande!

Jennie och Norah sa...

Suicide!HAHAHA,jag dööör!Inte ofta man garvar såhär högt den här tiden på morgonen :p
Jag tror han heter Saucedo (möjligtvis stavfel) och inte "självmord" =)